Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS
www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

Tuesday, October 6, 2009

raya yang serdahana




rayaku sederhana 2009...,,,



huhu..,, raya tahun nie di hspital serdang. en.razali sakit. so, ta dpt laa blek kampung jmpe anak2 buah yang kacak2. boyfren? dun ask oK. coz ta de dlm kamus nurulhudarazali, tapi jgn riso, ia hny lah wt masa ini.



tapi kepada sesiapa yg na anta borang, bialah yang terus terang jangan na menyimpang, ta kan di layan. kuang.kuang.kuang.... en.razali sakit peparu berair dan ada maslah buah pinggang. so.. jangan lupa doakan beliau agar sihat sejahtera dan dpt bergurau senda dengan anak2 nya yg tersayang. di kesempatan ini nurulhudarazali, ingat memohon ampun dan maaf ats salah dan silap selama perkenalan kite sume. lumrah hidup, setiap manusia tidak akn terlepas dr melakukan kesalahan. jgn simpan dendam. ampun dan maaf dr ujung rambut hingga ujung kaki. maaf zahir dan batin. dan SELAMAT HARI RAYA sumer..!!!





0 comments:

Post a Comment